Projectleider Onderhoud & Renovatie

  • Rotterdam
  • 4.250 - 5.700
  • Medior

Werk mee aan de wijken voor de toekomst als de drijvende kracht achter onderhouds- en renovatieprojecten

Wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op

Vragen?

Wat ga jij doen?

Als Projectleider ben jij de drijvende kracht achter het succes van onze onderhouds- en renovatieprojecten. Jij hebt de touwtjes stevig in handen en zorgt ervoor dat elk project binnen de afgesproken tijd, het gestelde budget en de beoogde kwaliteit wordt opgeleverd. Je bewaakt de voortgang, stuurt bij waar nodig en houdt alle betrokken partijen, van ketenpartners tot uitvoerders, goed op één lijn.

Je begrijpt dat tijd, kwaliteit en geld nauw met elkaar verbonden zijn en weet als geen ander hoe je deze drie aspecten in balans houdt. Je zorgt ervoor dat elk project soepel verloopt door problemen vroegtijdig te signaleren en op te lossen. Met jouw sterke communicatieve vaardigheden en oplossingsgerichte instelling begeleid je het proces en werk je aan optimale klanttevredenheid.

Jouw taken:

  • Eindverantwoordelijk voor het realiseren van projecten binnen planning, budget en kwaliteitseisen.
  • Begeleiden en aansturen van uitvoerende teams en ketenpartners.
  • Oplossen van knelpunten en actief sturen op procesoptimalisatie.
  • Bewaken van klanttevredenheid en kwaliteit gedurende de uitvoering.

Wat heb jij in huis?

Wij zijn op zoek naar een daadkrachtige en inspirerende projectleider die het overzicht weet te bewaren in complexe bouwprojecten. Met jouw bouwkundige achtergrond en ervaring in onderhoud en renovatie, weet je precies wat er nodig is om projecten tot een succes te maken.

Wat we van jou verwachten:

  • HBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur bouwkundig.
  • Ruime ervaring in het leiden van bouwkundige projecten, bij voorkeur in onderhoud en renovatie.
  • Kennis van planmatig onderhoud is een pré.
  • Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om teams te inspireren.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Ervaring met automatiseringssystemen zoals MS Office en bouwspecifieke software.

Wat mag jij verwachten?

Wij bieden je een uitdagende en veelzijdige functie binnen een dynamisch bedrijf waar geen dag hetzelfde is. Je krijgt volop ruimte om jezelf verder te ontwikkelen, zowel op professioneel als persoonlijk vlak. Samen met jou zoeken we naar passende opleidingen, coaching of learning-on-the-job trajecten om je carrière verder vorm te geven.

Wat wij bieden:

  • Een veelzijdige functie in een hecht en betrokken team.
  • Volop ruimte voor persoonlijke groei, met diverse opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.
  • Gratis sportfaciliteiten zoals bootcamp en gezellige vrijdagmiddagborrels.
  • Een aantrekkelijk salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, inclusief een goede pensioenregeling en reiskostenvergoeding.

Jouw nieuwe werkplek

Je gaat werken in een professionele en klantgerichte omgeving waar samenwerken centraal staat. Bij deze aannemer ben je onderdeel van een hecht team dat zich inzet voor duurzame onderhouds- en renovatieprojecten die het woongenot van bewoners verbeteren. Je zult regelmatig op locatie zijn om de voortgang van projecten te monitoren, maar ook op het moderne kantoor vind je een inspirerende werkomgeving waar collegialiteit en samenwerking vooropstaan. Samen ga je bouwen aan de toekomst van vastgoedzorg.

In 5 stappen naar je nieuwe baan

  • 1.

  • 2.

  • 3.

  • 4.

  • 5.

  • 1 Kennismaking

    Binnen 1 werkdag na je sollicitatie nemen we contact met je en plannen we een persoonlijke kennismaking in. Via Teams, WhatsApp video of op ons kantoor in Amersfoort nemen we uitgebreid de werkgever en de vacature met elkaar door.

  • 2 Werkgeversselectie

    Vervolgens maken we een profielschets van je ideale baan en werkgever. Samen met alle recruitment consultants binnen Wolf Groep gaan we voor je aan de slag. In overleg met jou leggen we contact met bedrijven in jouw regio die voldoen aan de eisen.

  • 3 Sollicitatiegesprek

    Als een werkgever interesse toont plannen we een sollicitatiegesprek in. Omdat wij het bedrijf en de mensen die er werken goed kennen, bereiden we je tot in detail voor. Het gesprek evalueren we samen en als alles goed voelt, volgt er een vervolggesprek.

  • 4 Arbeidsvoorwaarden

    Wij ondersteunen en adviseren bij de onderhandelingen over de arbeidsvoorwaarden. Door onze kennis van de arbeidsmarkt weten wij haarscherp wat jij waard bent. Daardoor krijg jij altijd een eerlijk salaris dat aansluit bij jouw ervaring.

  • 5 Gefeliciteerd!

    Heb jij een goed gevoel bij het bedrijf, zie je genoeg uitdaging in het werk en ben je tevreden met de arbeidsvoorwaarden? Dan bepalen we in overleg met je nieuwe werkgever de gewenste startdatum en is het tijd voor champagne!